| 2 yorum ]


Popai'nin Hollanda'da yaptığı 3M araştırmasının sonuçları şunu gösterdi ki:Vikuiti projeksiyon filmi üzerine yansıtılan hareketli görüntüler tüketicilerin büyük bir kısmının aklında daha fazla kaldı.Bu araştırma için Intersport 'un iki şubesi ve iki T-mobile satış noktasında 24bini aşkın tüketici gözlendi.Ayrıca 1562 kişiyle bire bir görüşüldü.Araştırma sonucunda da yüzde 85 oranında kişi vitrin camlarına yansıtılan dijital video görüntülerinin akılda daha kalıcı olduğunu gösterdi.Bunun yanı sıra mağazanın imajının zenginleştiği gibi görüşler de ortaya çıktı. Promosyonların da bu şekilde daha kolay hatırlanır olduğu dikkat çekici bir diğer nokta...

Projeksiyon filminin yapımında kullanılan mikrokürecik teknolojisi;projeksiyondan gelen ışığı mikroküreciklerden geçirerek cam gibi şeffaf yüzeylere yansıtılması ile görüntüyü oluşturuyor.Üstelik bu yöntem LCD ve plazmaya göre daha ekonomik!Gün ışığında da görüntünün aynı netlikle oluşmasını sağlıyor.Yazılar ise geniş açıdan veyahut uzak mesafeden bile rahat okunabilme özelliğine sahip.Filmi istediğiniz şekilde ve boyutta kesebilirsiniz.Bu da parekendecilerin markalarını ve şirketlerinin logolarını yaratmalarında kendilerine verilen bir fırsat olarak değerlendirilebilir.



2 yorum

Adsız dedi ki... @ 29 Aralık 2007 21:24

Tabiki Hareketli reklamlar daha çok akılda kalıcıdır..

Adsız dedi ki... @ 30 Aralık 2007 01:06

Bu reklam anlayışı bakaklım türkiyeye ne zaman gelecek

Yorum Gönder