Popai'nin Hollanda'da yaptığı 3M araştırmasının sonuçları şunu gösterdi ki:Vikuiti projeksiyon filmi üzerine yansıtılan hareketli görüntüler tüketicilerin büyük bir kısmının aklında daha fazla kaldı.Bu araştırma için Intersport 'un iki şubesi ve iki T-mobile satış noktasında 24bini aşkın tüketici gözlendi.Ayrıca 1562 kişiyle bire bir görüşüldü.Araştırma sonucunda da yüzde 85 oranında kişi vitrin camlarına yansıtılan dijital video görüntülerinin akılda daha kalıcı olduğunu gösterdi.Bunun yanı sıra mağazanın imajının zenginleştiği gibi görüşler de ortaya çıktı. Promosyonların da bu şekilde daha kolay hatırlanır olduğu dikkat çekici bir diğer nokta...
2 yorum
Tabiki Hareketli reklamlar daha çok akılda kalıcıdır..
Bu reklam anlayışı bakaklım türkiyeye ne zaman gelecek
Yorum Gönder