| 0 yorum ]


“ANLAT OKULUNU” Web Site Tasarım Yarışması’yla İlköğretim Öğrencileri Okullarını Anlatıyor...

İlköğretim Öğrencilerine, Okullarını ya da Hayallerindeki Okulları Tasarladıkları Web Siteleriyle Tanıtma Fırsatı...

Milli Eğitim Bakanlığı ve IEEE ODTÜ Öğrenci Kolu’nun ortaklaşa düzenlediği “Anlat Okulunu Web Sitesi Tasarım Yarışması”na başvurular başladı. Başvuruların yoğun bir şekilde devam ettiği Yarışma’ya son başvuru tarihi 28 Aralık.

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı tüm resmi ve özel ilköğretim okullarında okuyan öğrencilerin bir danışman öğretmen ile katılabileceği yarışma öğrencilere daha erken yaşlarda bilişim teknolojileriyle buluşma imkanı sunuyor.

Orta öğretim seviyesindeki öğrencileri bilişim konusunda bilgilendirmenin ve öğrencilerin boş zamanlarını en verimli şekilde değerlendirmelerinin sağlanmasının amaçlandığı yarışmada, yapılacak olan her iki kategoride de birinciyi dizüstü bilgisayar, ikinciyi dijital kamera ve üçüncüyü de dijital fotoğraf makinesi bekliyor.

1. Kategori: Okuduğum Okul Kategorisi
2. Kategori: Hayalimdeki Okul Kategorisi

DETAY

0 yorum

Yorum Gönder